Al meer dan een decennium help ik merken hun ambities waar te maken door het ontwerpen van merkidentiteiten. Verschillende van deze ontwerpen kregen erkenning in internationale on- en offline publicaties.

De laatste jaren ben ik mij meer gaan focussen op merkstrategie, met extra aandacht voor duurzaamheid en innovatie. Als creatief strateeg ben ik dé koppeling tussen strategie en creatie en help ik betekenisvolle merken hun invloed en business te vergroten.


Mensen beïnvloeden om de beste keuzes te maken t.b.v. onze natuur en maatschappij, dat is mijn missie. Ik streef naar eenvoud en werk van blijvende waarde. Ik spreek de taal van de ondernemer en ik begrijp wat een ontwerper nodig heeft om een herkenbare visuele identiteit te creëren.
Ik ben een conceptueel denker. Ik ben nieuwsgierig, stap de echte ­wereld in om een beter begrip van alles om ons heen te krijgen. Ik probeer ­bestaande zaken vanuit nieuwe invalshoeken te ­benaderen om tot frisse oplossingen te komen. Strategie voor mij is begrijpen van wat er gaande is in de ­wereld en welke ­positie een merk daarin heeft.
Back to top